[Głosów:2    Średnia:5/5]

Reklama na długopisach wciąż ma wielki potencjał – sprawdź najciekawsze propozycje

Długopis z logo można śmiało nazwać najbardziej klasycznym z reklamowych upominków. W międzyczasie pojawiła się szeroka gama gadżetów, które zagroziły jego pozycji, by wspomnieć tylko o pendrive’ach i powerbankach. Nie da się ukryć, że elektronika reklamowa jest atrakcyjną propozycją, jednak nie oznacza to wcale, że długopisy z nadrukiem odeszły do lamusa! W dalszym ciągu mogą stanowić bardzo atrakcyjny promocyjny prezent za bardzo niewielką cenę. Udowodnimy to w tym wpisie, w którym przedstawimy najciekawsze propozycje reklamy na długopisach.

Długopisy ekologiczne, czyli urok naturalnych surowców

W ostatnich latach do najbardziej popularnych gadżetów reklamowych należą produkty ekologiczne. Są one świetnym sposobem budowania pozytywnego wizerunku marki jako zaangażowanej w ochronę środowiska. Dlatego też reklama na długopisach ekologicznych jest naprawdę skuteczna. Tego rodzaju długopis może być bardzo atrakcyjnym prezentem – prostym, ale dającym sporą satysfakcję dzięki urokowi naturalnego materiału.

Długopisy ekologiczne posiadają w większości obudowy wykonane z drewna. Ponadczasowy czar tego materiału jest niezaprzeczalny, szczególnie gdy towarzyszy mu interesująca forma. Przykładem mogą być chociażby niezwykle przyjemne dla oka modele, których tylne końcówki ozdobione są wyrzeźbionymi z drewna kwiatkami lub zwierzątkami. Warto zwrócić uwagę także na propozycje z biodegradowalnym etui, które dodatkowo zwiększa wizualną atrakcyjność całości.

Długopis metalowy, czyli klasyczna elegancja

Niedrogi upominek może w dalszym ciągu być bardzo elegancki. Jedną z klasycznych propozycji, które zawsze się sprawdzają, są długopisy o metalowej obudowie. Obudowa ze stali jest bardzo wytrzymała i cieszy oko przyjemnym blaskiem. Szczególnie polecamy także długopisy z grawerem, które są jedną z najbardziej luksusowo wyglądających opcji ekspozycji logotypu.

Długopisy wielofunkcyjne, czyli prosty gadżet dużo potrafi

Każdy, kto kiedykolwiek widział film o przygodach Jamesa Bonda dobrze wie, że niepozorny gadżet może pełnić czasami wręcz zdumiewające funkcje. Wybuchające pióra, zegarki z laserem, zabójcza tubka pasty do zębów – wszystko jest możliwe w wyobraźni filmowców i… twórców gadżetów reklamowych. Na szczęście wielofunkcyjne gadżety reklamowe są dużo mniej niebezpieczne od tych znanych z kina, ale i tak robią duże wrażenie.

Wielofunkcyjny gadżet reklamowy jest świetną formą promocji, ponieważ promocyjny upominek powinien być przede wszystkim praktyczny – a prezent o kilku funkcjach to kilka razy większa praktyczność! Dotyczy to również długopisów wielofunkcyjnych z logo, które są świetnym sposobem na wyróżnienie się na tle konkurencji, nawet pomimo pozornej prostoty gadżetu. Klienci będą z nich korzystać nie tylko wtedy, gdy muszą zrobić notatki albo wykonać podpis, ale i podczas szerokiej gamy innych codziennych czynności!

Wśród długopisów wielofunkcyjnych wymienić można między innymi modele z otwieraczem butelek, latarką LED, a nawet śrubokrętem. Możliwości jest dużo, dlatego mogą Państwo z łatwością znaleźć długopis, który najlepiej pasuje do planowanej przez Was kampanii.

Niedrogo, ale pomysłowo

Warto pamiętać, że przygotowując kampanię opartą na gadżetach reklamowych wcale nie trzeba stawiać na upominki z wyższej półki cenowej. Proste, a zarazem oryginalne gadżety to sposób, by zrobić świetne wrażenie na klientach bez konieczności inwestowania dużej ilości środków. Reklama na długopisach daje pod tym względem dużo możliwości!

1 thought on “Reklama na długopisach – pomysł na sukces?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *