[Głosów:1    Średnia:5/5]

Gdyby zapytać firmy planujące kampanię opartą na reklamowych upominkach o najważniejszy cel, który chcą dzięki niej osiągnąć, jedna z najczęstszych odpowiedzi brzmiałaby na pewno „ekspozycja loga”. Dlatego też jedną z najpopularniejszych propozycji artykułów promocyjnych są reklamowe smycze. Ponieważ klienci noszą je na szyi, o widoczność logo nie trzeba się martwić!

Projekty smyczy reklamowych są zaskakująco różnorodne. Istnieje kilka ciekawych opcji naniesienia na nie logotypu. Jeżeli chcą Państwo zaoferować klientom smycz z oryginalnie wyglądającym, trwałym i pięknym logotypem, warto zapoznać się z kilkoma ciekawymi propozycjami, które opiszemy poniżej.

Smycze naszywane

Smycze naszywane można śmiało nazwać najbardziej klasycznym rodzajem tego artykułu reklamowego. Dwa rodzaje taśmy poliestrowej naszywane są na siebie, a na całość zostaje naniesione logo, które może być wykonane jedną z trzech poniższych technik:

offset – jest to rodzaj druku bardzo ekonomiczny w przypadku wysokich nakładów, cechujący się bardzo dobrym odwzorowaniem kolorystycznym; w jego przypadku czas realizacji zlecenia wynosi pięć tygodni,
sitodruk – oferuje możliwość naniesienia elementów graficznych o niewielkich rozmiarach i, podobnie jak offset, doskonałe odwzorowanie kolorystyczne; czas realizacji wynosi około trzydziestu dni,
tkanie – w tej technice logo zostaje wplecione w materiał; jest to opcja używana w sytuacji, gdy potrzebna jest prosta grafika pozbawiona przejść tonalnych.

Tego rodzaju smycze oferują bardzo dobrą trwałość logotypu niezależnie od wybranego rodzaju nadruku. W połączeniu z niską ceną produkcji czyni to je bardzo atrakcyjną propozycją na rynku gadżetów reklamowych.

Smycze sublimacyjne

Bardzo dużym powodzeniem cieszą się obecnie smycze sublimacyjne. Wykorzystują odmianę nadruku transferowego zwaną sublimacją. W jej trakcie zostaje zadrukowany specjalny papier sublimacyjny, z którego dzięki rozgrzanej do temperatury ponad dwustu stopni Celsjusza prasie farba zostaje odparowana, by wniknąć w głąb tkaniny.

Sublimacja sprawdza się doskonale, gdy zależy Państwu na pięknym wyglądzie smyczy. Dzięki niej możliwe są takie opcje jak drukowanie zdjęć i grafiki z przejściami tonalnymi oraz nadruki wielokolorowe. Innymi słowy – dzięki niej smycz może naprawdę wyróżnić się wizualnie!

Smycze metalowe

Metal nie jest jednym z surowców, które często kojarzone są z produkcją smyczy reklamowych. Tymczasem czemu by nie wykorzystać jego elegancji i trwałości również w tego typu upominkach? Metalowe smycze są na tyle eleganckie, iż z powodzeniem mogą pełnić funkcję biżuterii i jak przystało na stal, bardzo trwałe. Prawda, że brzmi to interesująco?

Warto też zwrócić uwagę na rodzaj zadruku, którym w przypadku metalowych smyczy zazwyczaj jest grawer. Naniesiony w ten sposób logotyp prezentuje się szczególnie elegancko. Kto by pomyślał, że tak prosty gadżet jak smycz może wyglądać luksusowo?

Smycze sznurkowe

Jedną z bardzo popularnych odmian smyczy reklamowych są smycze sznurkowe. Wykonane z okrągłej sznurówki z logiem tkanym po jednej lub obu stronach, są świetnym przykładem na atrakcyjność „analogowych” metod produkcji. To oryginalny wygląd, przyjemna w dotyku faktura i naprawdę niska cena produkcji.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *