[Głosów:0    Średnia:0/5]

Różnego rodzaju gadżety mogą być świetnym pomysłem na prezent, gdzie największą popularność zyskują te najciekawsze i najbardziej zaskakujące. Wśród nich niewątpliwie znajdują się kubki reagujące na ciepło, które są genialnym rozwiązaniem na połączenie „przyjemnego z pożytecznym”.

Dlaczego warto zakupić te naczynia?

Jeżeli prowadzisz firmę to prawdopodobnie zdajesz sobie sprawę, jak ważną rolę odgrywa reklama. Wręczając stałemu klientowi kubek z logo firmy wytwarza się poczucie, że firmie na danym kliencie zależy. Będzie on też obecny w codziennym życiu tej osoby, która będzie piła z niego kawę, herbatę etc. To świetny pomysł również w przypadku wręczenia choćby świątecznego upominku pracownikowi, który dzięki temu poczuje się bardziej doceniony, przez co chętniej będzie przychodził do pracy, co może się przełożyć na jego efektywność.

Czym jest magiczny kubek?

Tzw. magiczny kubek na pierwszy rzut oka niczym się nie różni od zwyczajnego naczynia tego typu. Trzeba jednak wiedzieć, że zwykle nalewa się do niego gorące płyny, co wykorzystali sprytni wynalazcy. Otóż pod wpływem wysokiej temperatury szata graficzna kubka zmienia się! Jak to działa? Po pierwsze, na naczyniu umieszcza się trwały wzór, który ma być widoczny dopiero po magicznej zmianie grafiki. Następnie całość pokrywa się specjalną powłoką (najczęściej czarną), która po kontakcie z wysoką temperaturą staje się przezroczysta. Dzięki tej prostej metodzie można uzyskać ciekawy, fascynujący efekt. Bardzo popularne są również magiczne kubki z motywacyjnymi napisami, zabawnymi obrazkami i wiele innych.

 

Jaki magiczny kubek wybrać?

Kubek czarny/biały MO59


Ten wyjątkowy kubek wykonano z wysokiej jakości tworzywa, które zapewnia długowieczność. Warto również wspomnieć o tym, że można na nim nadrukować obojętnie jaki rodzaj grafiki. Kubek rozszerza się ku górze, dlatego będzie świetną propozycją dla osób, które uwielbiają Latte, ponieważ właśnie w takich naczyniach profesjonalnie się je serwuje. Co więcej, ten rodzaj kubka może stanowić świetny asortyment firm w branży rekreacyjnej. Warto spojrzeć na przykładową grafikę wyżej. Tego rodzaju obrazek może się spodobać klientom Twojej kwiaciarni lub potencjalnym partnerom biznesowym. Tak niewielki element może zmienić naprawdę wiele.

Kubek czarny/biały MO88


Ten model jest podobny do poprzedniego, różni się jednak pod względem ukrycia nadruku. Tutaj zastosowano bardziej efektywną metodę. Warto wiedzieć, że pozornie niewidoczna grafika, zawsze jest dostrzegalna w maksymalnie 10%, gdzie w modelu MO88 jest to zaledwie minimalny odsetek. Co więcej, kubek zamiast błyszczącej powłoki, posiada powłokę matową, co tym bardziej może zachęcić niektórych zainteresowanych. Mało tego, prezentowana wyżej przykładowa grafika nie musi zajmować całego obszaru, ale zaledwie fragment. Może to być chociażby zabawny napis lub mniejszy obrazek, który zrozumieją osoby nim obdarowane.

Kubek niebieski/biały MO60


Ten model jest prostszy od poprzedniego. Przede wszystkim różni się on tym, że nie posiada ściętych ścianek (co zapobiega nadmiernemu rozlewaniu w porównaniu z powyższymi modelami, gdy zaleje się je do pełna). Jego pojemność jest standardowa – wynosi 300 ml. Przed nalaniem gorącego napoju kubek ma kolor niebieski, warstwa głębsza jest natomiast biała. Można na nim wydrukować dowolną grafikę – dobrze sprawdzi się tutaj logo firmy. Warto wspomnieć, że jeżeli w siedzibie przedsiębiorstwa wszyscy pracownicy będą posiadali ten sam kubek, to potencjalny klient wchodzący do biura odczuje większą dozę profesjonalizmu.

Kubek czarny/biały MO87

Ten model jest ‘bratem’ kubka opisywanego poprzednio. Jego powierzchnia przed zalaniem gorącą wodą jest z kolei czarna i matowa, co może zostać docenione przez fanów nowoczesnych rozwiązań. Podobnie jak w modelu MO88, ten kubek jeszcze lepiej zakrywa ukryty pod zmieniającą kolor powierzchnią nadruk. Świetnie sprawdzi się na nim fotorealistyczna grafika, jak i nieskomplikowane logo w jednym kolorze.

 

Ze wszystkimi przedstawionymi produktami możecie się Państwo zapoznać bliżej tutaj.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *