[Głosów:0    Średnia:0/5]

Świąteczna atmosfera rokrocznie nie dotyczy wyłącznie rodzin, ponieważ wiele firm decyduje się na składanie życzeń swoim pracownikom i klientom, dzięki czemu nie tylko poprawiają swój wizerunek, ale mogą się skutecznie zareklamować! Firmowe kartki świąteczne z logo to świetny pomysł, by to zrobić!

Nieważne czy zbliżają się święta Bożego Narodzenia, czy Wielkanoc, ponieważ zawsze wiąże się to z dobrą okazją do złożenia życzeń drugiemu człowiekowi. Zazwyczaj sprawa ta dotyczy wyłącznie bliskich, jednak i firmy mogą w subtelny sposób przypomnieć o sobie swoim klientom. Kartka świąteczna zawsze zostanie miło przyjęta, dlatego warto postarać się o ten drobny gest, ponieważ ostatecznie i tak się on przedsiębiorstwu może opłacić. Dlaczego? Klient, otrzymując życzenia „zakoduje” w podświadomości, że dana firma o nim pamiętała, dlatego, nawet jeżeli nie korzysta często z jej usług lub towarów, to zaistnieje większe prawdopodobieństwo, że to zrobi, kiedy zajdzie taka potrzeba.

Pozytywne relacje między firmą i klientami wpływają na PR marki, dzięki czemu więcej osób skorzysta z jej oferty, a także więcej chętnych zacznie odpowiadać na oferty pracy. Z tego powodu warto kartki wręczać nie tylko obecnym i potencjalnym klientom, ale też pracownikom. Szczególnie należy podziękować w życzeniach ludziom, którzy przez cały rok byli dobrymi partnerami biznesowymi.

Każdego roku jest kilka wyjątkowych okazji na to, by wysłać kartki świąteczne. Firmowe życzenia mogą więc dotyczyć świąt Bożego Narodzenia, ale też Nowego Roku lub Wielkanocy. Mnogość kartek na rynku sprawia, że dosłownie każde przedsiębiorstwo może dopasować szablon graficzny i zawartość wedle swoich wymagań.

Wiele firm wysyła biznesowe życzenia świąteczne za pomocą wiadomości tekstowych lub za pośrednictwem poczty elektronicznej. Pod koniec roku jednak zdarza się, że odbiorca nie ma czasu spojrzeć na telefon lub do skrzynki e-mail, a nawet jeżeli tak się stanie, to w natłoku innych wiadomości może pominąć tę od znajomego przedsiębiorstwa. Natomiast firmowe kartki świąteczne z logo nie kosztują wiele, a do tego ich fizyczna forma doskonale wpływa na odbiór.

Może się więc rodzić pytanie, jak wybrać kartki świąteczne? Wszystko powinno zależeć od tego, jak działa konkretna firma. Zdarza się przecież, że przedsiębiorstwo jest przywiązane szczególnie do jednego koloru, a do tego w swoich reklamach wykorzystuje np. kubistyczne wzory. Z tego powodu warto postawić na tę barwę oraz styl, ponieważ dzięki temu klient tym bardziej zapamięta, od kogo daną kartkę dostał. Nadal jednak dobrym pomysłem jest zindywidualizowanie kartek. Jeżeli firma nie potrzebuje wysyłać tysięcy egzemplarzy, to miłym dodatkiem będzie własnoręczny podpis właściciela marki. Warto również napisać dedykację. Im więcej wspomnianego zindywidualizowania, tym bardziej doceniony zostanie klient, co na pewno zapadnie mu w pamięci. Co prawda, znaczna większość dzisiaj spotykanych kartek świątecznych posiada wydrukowane już życzenia, jednak odbiorca na pewno bardziej się ucieszy, kiedy wszystko zostanie napisane odręcznie.

Warto pamiętać o tym, że wysyłane przez firmę kartki nie powinny mieć odniesień religijnych. Zdarza się przecież, że odbiorcą może być osoba niewierząca lub przedstawiciel innego wyznania, niż katolickie. Celem kartek świątecznych jest przecież łączenie ludzi, a nie dzielenie. Przez to lepiej niż Jezusa w żłobku (w ramach Bożego Narodzenia) jest umieszczenie na grafice choinki, ośnieżonego krajobrazu itd. Może się to wydawać dziwne, jednak w dzisiejszych czasach święta są popularne nawet w innych kręgach kulturowych, niewywodzących się z chrześcijaństwa.

W celu zadbania o jeszcze lepsze relacje z klientami warto do kartki dodać ciekawe gadżety reklamowe. Z tego powodu serdecznie zapraszamy do zapoznania się z naszym asortymentem. Posiadamy sporo tego rodzaju produktów, dzięki czemu Twoi klienci na pewno lepiej odczują magię świąt.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *