[Głosów:0    Średnia:0/5]

Gadżety reklamowe to już dość wiekowa forma promocji, a mimo tego nadal zyskuje na popularności. Rodzić się jednak może pytanie, czy gadżety reklamowe działają? Sprawa jest odrobinę bardziej skomplikowana, ponieważ wszystko zależy od wyboru dobrego produktu. Czytając dalej, dowiesz się, od czego jest to zależne i jakie upominki dobrze się sprawdzają!

Promocyjne gadżety to swego rodzaju upominki wręczane klientom. Mogą przybierać najróżniejsze formy, co z jednej strony pozwala inwestującemu przedsiębiorstwu na dowolność. Z drugiej strony ogromna liczba produktów na rynku może utrudnić wybór, a od niego zależy skuteczność gadżetów reklamowych.

Gadżety reklamowe – po co w nie inwestować?

W dobie promocji internetowej, a więc SEO lub SEM wiele osób zapomina o tradycyjnych formach reklamy. Oczywiście, nowoczesne rozwiązania bywają skuteczne, jednak nie wystarczają do budowania odpowiedniego wizerunku marki, a jak wiadomo, PR w dzisiejszych czasach jest szczególnie istotny.

Gadżety reklamowe działają w bardzo subtelny sposób. Przede wszystkim trzeba wiedzieć, że ludzie lubią dostawać prezenty. Wzbudza to pozytywne wrażenia, a przy tym zapisuje się w podświadomości. Psychika człowieka działa w taki sposób, że znacznie łatwiej jest nam zaufać rzeczom już znanym. Jeśli więc dana osoba posiada gadżet reklamowy, to najpewniej skorzysta z usług lub towarów konkretnej marki (od której dostała upominek) jeśli zajdzie taka potrzeba. Ponadto wręczenie prezentu klientowi jest po prostu miłym gestem, o którym być może dowiedzą się także inne osoby. W ten sposób powstanie swego rodzaju efekt kuli śnieżnej, co przełoży się na pozytywny wizerunek przedsiębiorstwa. Dochodzi do tego powiększenie prestiżu firmy i swego rodzaju poinformowanie innych, że marce zależy na swoich klientach. Dobry PR natomiast wpływa nie tylko na większą chęć klientów do korzystania z oferty, ale też większą chęć kandydatów do podjęcia pracy.

Nie wszystko jest takie proste – co przekłada się na skuteczność gadżetów reklamowych?

Przede wszystkim należy zdawać sobie sprawę z tego, by wręczane klientom upominki były dopasowane do działalności przedsiębiorstwa lub ewentualnie były gadżetami uniwersalnymi. Jednocześnie należy jasno określić grupę docelową. Na przykład seniorzy wcale mogą się nie ucieszyć z breloka do kluczy w kształcie otwieracza do butelek. Za to osoby młode uznają to za zabawny podarunek, który na pewno im się przyda.

Przydatność i widoczność to bardzo ważne wyznaczniki podczas wyboru konkretnego produktu. Z tego powodu należy stawiać na te gadżety reklamowe, które będą często wykorzystywane przez klienta. W przeciwnym wypadku upominek może w ogóle nie zostać wykorzystany, a więc nie będzie przypominał o istnieniu danego przedsiębiorstwa, czyli nie spełni swojego zadania. Dobrze również, by produkt mógł być używany przy innych. Dzięki temu osoby postronne dowiedzą się o istnieniu firmy.

Równie istotna jest jakość kupowanych gadżetów reklamowych. Należy stawiać na rozwiązania takie, jakich samemu się oczekuje. Z tego powodu nie jest dobrze kupować upominków, które od razu wyglądają na marne jakościowo wyroby. Klient na pewno nie doceni takiego prezentu! Zła jakość może spowodować nie tylko szybkie uszkodzenie się gadżetu, ale też szybkie wyrzucenie do kosza przez klienta ceniącego sobie profesjonalizm. Oczywiście, na rynku istnieje wiele produktów, które są dobrze wykonane, a ich cena jest atrakcyjna. Z tego powodu przygotowaliśmy poniższe zestawienie!

Najlepsze gadżety reklamowe dla firm w przystępnej cenie!

Długopis V1940-06

Nieprzypadkowo długopisy to najczęściej kupowane gadżety reklamowe. Fakt ten jest związany z ich podważalną przydatnością. Dosłownie każda osoba potrzebuje czasem coś zapisać, a by to zrobić – niezbędny jest ołówek lub długopis. Jednocześnie omawiany produkt posiada jeszcze jedną, bardzo istotną zaletę. Wykonano go z aluminium, dzięki czemu prezentuje się bardzo elegancko. Przez to sprawia wrażenie produktu wysokiej jakości, którym skądinąd jest, ale przy tym wszystkim ma zaskakująco niską cenę! To szczególnie istotne dla przedsiębiorstwa.

Zestaw piśmienny, długopis i ołówek V1356-17

Niektórym klientom wypada kupić bardziej drogocenny upominek. Ten zestaw piśmienniczy nadal jest bardzo przydatny, a przy tym dobrze się prezentuje, ponieważ długopis i ołówek umieszczono w estetycznym pudełku. To nie wszystko, ponieważ komplet wykonano z drewna i aluminium. Dlaczego to istotne? Fakt ten sprawia, że jest to gadżet reklamowy ekologiczny! Nie da się zaprzeczyć, że świadomość społeczeństwa na temat zagrożeń względem środowiska jest coraz głośniejsza, dlatego ten model sprawdzi się wyśmienicie, nawet w przypadku najbardziej wymagających klientów.

Tomek Art Print biały / kobalt

Uniwersalnym pomysłem jest też kubek. Na pewno będzie często używany, a przy tym nadrukowane na nim logo lub slogan zostanie dostrzeżony przez osoby postronne, jeśli klient zabierze naczynie np. w miejsce pracy.

Power bank 10000 mAh, lampka LED V3856-03

Żyjemy w nowoczesnych czasach. Praktycznie każdy posiada w swojej kieszeni smartfona, jednak mankamentem tych urządzeń jest konieczność częstego ładowania. Przenośna bateria natomiast pozwoli cieszyć się naładowanym telefonem w każdym miejscu bez dostępu do gniazdka.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *