[Głosów:0    Średnia:0/5]

Na świecie nie brakuje miłośników kawy i herbaty, którzy nie wyobrażają sobie rozpoczęcia dnia bez wypicia któregoś z tych napojów. Jak wiadomo, tradycyjnie tego rodzaju napary są spożywane z filiżanek, które mogą stać się doskonałym sposobem na zareklamowanie własnej firmy. Każdy przedsiębiorca wie, że biznes bez promocji nie będzie działał skutecznie, dlatego warto postawić na gadżety reklamowe i zachęcić klientów do skorzystania z oferty!

Gadżety reklamowe są używane od wielu lat. Stały się najbardziej popularne w Stanach Zjednoczonych, gdzie dostrzeżono ich subtelny wpływ na podświadomość, a tym samym skuteczność w nawiązywaniu nowych relacji biznesowych. Jak to działa? Każdy lubi dostawać upominki, a dzięki nim poprawia się jego podejście do danej marki. Najważniejszą jednak cechą dobrego gadżetu reklamowego jest jego przydatność. Kiedy dany człowiek używa go regularnie, to osoby postronne dostrzegą logo firmy, która ów prezent wręczyła.

Filiżanki reklamowe są bardzo dobrym pomysłem, ponieważ niemal wszyscy ludzie z nich korzystają. Co więcej, warto je wręczać nie tylko obecnym i potencjalnym klientom, ale także pracownikom. Dlaczego? Na przykład, kiedy dany człowiek pojawi się w biurze marki w celu spotkania i zobaczy na biurkach pracowników filiżanki z logo, to odczuje, że ma do czynienia z przedsiębiorstwem profesjonalnym, szanującym pracowników.

Warto dodać, że istnieje wiele możliwości pod względem naniesienia logo na filiżankę w kontekście jego umiejscowienia. Może chodzić o wewnętrzną ściankę, dno, zewnętrzny spód, ucho oraz zewnętrzny nadruk na ściance. Dodatkowo można wzbogacić poszczególne modele o zdobienie kolorowym paskiem, w niektórych przypadkach nawet złotym lub platynowym.

Najlepsze filiżanki z nadrukiem

Diana biały C217

Jest to bardzo prosty model, dlatego jednocześnie także uniwersalny. Biały kolor pasuje do dosłownie każdego wnętrza, a przy tym jest zaskakująco elegancki i „lekki”. Pojemność tej filiżanki wynosi 180 ml, a w zestawie znajduje się spodek w tym samym kolorze. Wzornictwo również jest uniwersalne – naczynie w rzucie poziomym jest półokrągłe.

Sonata pomarańczowy / biały C221

Ta filiżanka z nadrukiem różni się odrobinę od poprzedniego modelu względem kształtu, ponieważ jest szersza. Tym samym zwiększa się jej pojemność, która wynosi 220 ml. Została wykonana z porcelany/porcelitu. Zewnętrzna strona filiżanki i spodek są pomarańczowe, a wnętrze naczynia – białe. Barwa ta względem psychologii kolorów pobudza i inspiruje do działania.

Slim Lady żółty / biały C213

Ten model jest znacznie ciekawszy od poprzednich. Posiada smukły, podłużny kształt. Do tego dochodzi zgięte pod kątem ostrym ucho. Pojemność filiżanki wynosi 150 ml. W tym przypadku kolorystyka jest żółto-biała, co znacznie uatrakcyjnia odbiór wizualny. W zestawie znajduje się także odpowiadający względem barwy spodek.

Opty biały C214

Model ten, podobnie jak pierwszy w zestawieniu, posiada biały kolor, jednak wzornictwo jest znacznie bardziej eleganckie, choć nadal minimalistyczne. Kształty są bardziej zaostrzone, dzięki czemu filiżanka wydaje się być bardziej profesjonalna. Posiada 220 ml pojemności i spodek w zestawie. Doskonała propozycja dla osób ceniących sobie styl i prostotę.

Elite biały C212

Ta filiżanka jest jeszcze bardziej elegancka, a przy tym ciekawsza pod względem wzornictwa. Posiada bowiem rozszerzający się kształt, a spodek jest owalny. Naczynie umieszcza się nie na środku, ale z boku, przez co zostaje idealna ilość miejsca na drobny poczęstunek, taki jak na przykład ciastko lub cukierek. Model występuje w dwóch pojemnościach – 80 i 160 ml.

Roma czarny marmur + złoty rant C220

Najlepsza filiżanka w tym zestawieniu posiada bardzo ciekawą barwę, która przypomina czarny marmur. Do tego zastosowano w jej przypadku złoty rant, który dodaje uroku oraz elegancji, tym samym stając się idealną propozycją dla osób ceniących sobie najwyższą jakość. W zestawie znajduje się spodek. Pojemność naczynia wynosi 180 ml.