[Głosów:0    Średnia:0/5]

Istnieje wiele sposobów na to, by zaprosić potencjalnych klientów do skorzystania z oferty własnej firmy. Każda z technik marketingowych posiada swoje plusy, a także minusy, jednak najlepszym wyborem wydają się być gadżety reklamowe. Kubek z własnym nadrukiem to świetny i praktyczny wybór! Czytając dalej, dowiesz się, dlaczego.

Każdy przedsiębiorca zdaje sobie sprawę z tego, że sposobem na dobre efekty firmy jest skuteczna reklama. Istnieją różne techniki poinformowania klientów o swoim istnieniu. Często chodzi o kampanie marketingowe w internecie, ogłoszenia w czasopismach, a nawet ulotki wręczane na ulicach. Jednak owe internetowe ogłoszenia są skierowane dla szerokiego grona odbiorców, a to niepotrzebne, kiedy firma np. sprzedaje produkty lokalnie. Czasopisma zostaną przeczytane tylko przez czytelników danej gazety, a ulotka najpewniej trafi do kosza na śmieci. Zamiast tego lepiej wręczyć klientowi gadżety reklamowe, które nie są świstkiem papieru, ale małym prezentem! Z tego powodu warto postawić na gadżety, ponieważ działają psychologicznie – każdy człowiek lubi owe prezenty. Dlaczego jednak kubek reklamowy z nadrukiem jest najlepszym wyborem?

Jest to ściśle związane z przydatnością produktów, jakimi są kubki z logo firmy. Dosłownie każdy człowiek pije różne napoje i często są to kawa i herbata. Omawiane kubki natomiast służą głównie do ich picia, dlatego prędzej czy później prezent w tej postaci zostanie użyty. W tym momencie klient przypomni sobie o tym, że Twoja firma wręczyła mu upominek, dzięki czemu zapamięta ją bardziej pozytywnie. Chodzi nie tylko samą pamięć, ponieważ o przedsiębiorstwie przypomni nadruk na kubku. To nie wszystko – kiedy w otoczeniu użytkownika gadżetu znajdą się inne osoby, to także dostrzegą ów logo!

Jaki kubek reklamowy z nadrukiem dobrze się sprawdzi w roli gadżetu?

Tomek classic żółty M054

Można powiedzieć, że jest to najprostszy kubek, jaki może być. Z tego powodu jest także uniwersalny i jedyna rzecz, którą może się wyróżniać, to jego kolor. Oczywiście, przedsiębiorca często może wybrać barwę, ponieważ ta nierzadko jest związana z logo marki (np. barwa pomarańczowa dla firmy Amazon, żółta i zielona dla BP itd.). Model ten posiada 300 ml pojemności.

Ilona biały M040

W tym przypadku również jest to kubek o pojemności 300 ml, jednak jego kształt jest ciekawszy – rozszerza się ku górze. Został wykonany z ceramiki. Istnieje możliwość nadrukowania na nim różnych napisów, np. na dnie, na ściance wewnętrznej itd. Można także pomalować np. zewnętrzne ściany i uchwyt, a wewnętrzną część zostawić w bieli, co zwiększy walory wizualne modelu.

Tomek Magic czarny / biały

Doskonałym pomysłem może się także okazać kubek typu Magic. Zostały na niego nałożone dwie warstwy. Pierwsza wewnętrzna skrywa napis lub grafikę wybraną przez przedsiębiorcę, natomiast druga jest najczęściej czarna i kryjąca. Natomiast podczas kontaktu z wysoką temperaturą, a więc poprzez wlanie np. wrzątku do wnętrza produktu – czarna warstwa robi się niewidoczna i odkrywa wewnętrzną. To ciekawy efekt i nierzadko tego rodzaju kubek może stać się ulubionym użytkownika.

Justyna biały M043

Ten produkt wyróżnia przede wszystkim zgrubienie w górnej części, które działa niczym element ozdobny, ale także ułatwia picie z owego produktu. Ten kubek z własnym nadrukiem cechuje także większa od wcześniej wymienionych przedmiotów pojemność. Wynosi ona w tym przypadku 350ml. Kształt modelu jest minimalistyczny, ale ciekawy – zwęża się w stronę podstawy.

Easy biały M066

Ten kubek z logo firmy posiada kształt zbliżony do powyższego, jednak wyróżnia go przede wszystkim umieszczenie w uchu niewielkiej łyżeczki. To rozwiązanie nie tylko praktyczne, ale też estetyczne. Do tego przedsiębiorca może wybrać dowolny kolor zarówno kubka, jak i łyżeczki. Istnieje możliwość ozdobienia tego kubka na przykład platyną, złotem w postaci różnych pasków. Nadruk może być umieszczone we wnętrzu modelu, a także po stronie zewnętrznej.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *