[Głosów:0    Średnia:0/5]

Każda firma stara się skutecznie reklamować swoje towary i usługi. Nie można się przez to dziwić, że obecnie spotyka się całą masę różnorodnych sposobów promocji, jednak jednocześnie rodzić się może pytanie – który jest najbardziej skuteczny? Jedną z ciekawszych metod jest wręczanie przez markę upominków, którymi są firmowe darmowe gadżety.

Darmowe gadżety od firmy są doskonałym pomysłem na poszerzenie grona odbiorców marki. By to zrozumieć, warto zwrócić uwagę na aspekt psychologiczny takich prezentów. Mianowicie, dosłownie każdy człowiek najpewniej lubi dostawać upominki. Dobrym przykładem jest dziecko, które może być w jakimkolwiek stanie emocjonalnym, ale danie mu ładnego prezentu poskutkuje zaprzestaniem płaczu. Dorośli potencjalni klienci co prawda nie są malcami, ale nadal ich podświadomość odnotowuje to, że otrzymują dany gadżet. Trzeba przy tym zaznaczyć, że ten musi być użyteczny, ponieważ najpewniej zostanie wyrzucony i osoba obdarowana szybko o nim zapomni, niczym dziecko o nudnej zabawce. Jak to się ma przekładać na wyniki sprzedażowe? Darmowe gadżety od firmy posiadają praktycznie zawsze nadrukowane logo przedsiębiorstwa na swojej powierzchni. Przez to klient używając ich na swój sposób, zapisuje sobie podświadomie, że dana marka jest otwarta i miła dla swoich odbiorców. Kiedy później zaistnieje potrzeba skorzystania np. z usługi pokrywającej się z ofertą firmy, to klient najpewniej skorzysta z jej oferty – ludzie ufają temu, co jest im znane.

Przykładów gadżetów reklamowych jest cała masa, jednak zawsze należy pamiętać o wspomnianej już użyteczności. Okazuje się, że na rynku można znaleźć ogromną ilość produktów przydatnych, a przy tym niedrogich, dzięki czemu przedsiębiorstwo może pozwolić sobie na wręczenie prezentów dużej liczbie osób, tym samym zwiększając skuteczność swoich działań reklamowych. Często są to kubki, długopisy, breloki, pamięci USB i wiele innych. Nie wiesz, jakie firmowe darmowe gadżety są najchętniej przyjmowane? Sprawdź więc poniższe zestawienie.

Najlepsze firmowe gadżety

Długopis bambusowy w pudełku P610.319

Wiadomo, że długopisy często służą jako gadżety reklamowe, dlatego dobrze je wybrać, ale jednocześnie wyróżnić się na tle konkurencyjnych propozycji. Omawiany produkt wykonany został z bambusa, dlatego jest modelem ekologicznym, co jest szczególnie ważne w dzisiejszych czasach. W zestawie znajduje się bardzo estetyczne opakowanie.

Tomek Magic reflex niebieski / biały

Tego rodzaju kubek jest szczególnie ciekawym produktem. Różni się od zwykłych kubków tym, że po zalaniu gorącą cieczą zmienia kolor. Jest to związane z faktem, iż zewnętrzna powłoka lakieru jest wrażliwa na ciepło i pod jego wpływem staje się przezroczysta, tym samym odkrywając napis kryjący się na wewnętrznej warstwie.

Kubek termiczny 550 ml Mauro Conti V4829-03A

Z jednej strony jest to kubek podróżny, jednak z drugiej termos. Jest to związane z faktem, iż posiada podwójne ścianki, a między nimi znajduje się próżnia atmosferyczna. Ma izolację miedzianą, zamknięcie z blokadą. Pojemność gadżetu wynosi 550 ml. Do tego produkt świetnie się prezentuje.

Wodoodporny power bank 4000 mAh, ładowarka słoneczna V0354-03

Obecne czasy sprawiają, że niemal cały czas konieczne jest posiadanie dostępu do internetu, najczęściej za pośrednictwem smartfona. Z tego powodu tak dużą popularnością cieszą się dzisiaj power banki. Opisywany model jest jednak na swój sposób wyjątkowy. Przede wszystkim jest wodoodporny, dlatego nic nie stoi na przeszkodzie, by zabrać go ze sobą w podróż np. w góry. To nie wszystko, ponieważ poza wspomnianą wodoodpornością urządzenie wyposażono w panel słoneczny, dzięki czemu użytkownik może naładować telefon bez dostępu do energii elektrycznej w gniazdku!

Brelok do kluczy, otwieracz do butelek V0768-03

Ten brelok na klucze posiada wygodne w użytku, a do tego kolorowe karabińczyki ułatwiające przechowywanie kluczy. Na uwagę zasługuje także zintegrowany, praktyczny otwieracz do butelek!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *